niedziela, 20 stycznia 2019

Zostawić wszystko i iść za Panem!


BARKA


Pan kiedyś stanął nad brzegiem,
 
Szukał ludzi gotowych pójść za Nim; 
By łowić serce
Słów Bożych prawdą. 


Ref.: O Panie, to Ty na mnie spojrzałeś, 

Twoje usta dziś wyrzekły me imię. 

Swoją barkę pozostawiam na brzegu

Razem z Tobą nowy zacznę dziś łów. 


2. Jestem ubogim człowiekiem, 

Moim skarbem są ręce gotowe 

Do pracy z Tobą 

I czyste serce. 


3. Ty, potrzebujesz mych dłoni, 

Mego serca młodego zapałem 

Mych kropli potu 

I samotności. 


4. Dziś wypłyniemy już razem 

Łowić serca na morzach dusz ludzkich 

Twej prawdy siecią 

I słowem życia. 



O Panie, chcę "sprzedać wszystko, co mam ", zostawić swoją barkę, pełną ciężarów życia codziennego , przywiązań, schematycznego myślenia, zniewolenia, i poczuć się wolną z Tobą i w Tobie, bo tylko TY zapewniasz mi wolność i ukojenie i nadzieję na lepsze jutro z Tobą. I kochać, kochać, kochać Cię nad życie...

Oby wszyscy poznali Ciebie Żywego, Twoją bezgraniczną miłość, łaskę i Zbawienie, obyś Panie dał nam odwagę siania w glebach ludzkich spragnionych serc.

"Gdy On przyjdzie, przekona świat o grzechu i o sprawiedliwości i o sądzie" J 16:8 

Z chrześcijańskim pozdrowieniem - tarczawiary:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz